Sunday, December 20, 2009

Ape yg Sentul ade yg tiada pada tempat-tempat lain kat Kuala Lumpur?



Ade tempat penternakan lembu-lembu yg sihat-sihat........ dan kekadang boleh terlepas kat jalan raya semasa dalam perjalanan balik ke rumah dari midvalley...


Hahaha...

Haish............ mcm kat kampung plak rasanya..... walaupon kat tgh2 KL..

Abes jalan raya dicemar dengan taik lembu...... =)

34 comments:

IamYonna said... [Reply]

HAHAHHAHA.sengal ah ko :p
kat sentul mmg banyak kah? :p
basib baik tak terlangar. kemek viva ko ;p

Syima Syaz said... [Reply]

dulu gombak pun sarang lembu tau..skrg dah takde

messyremo said... [Reply]

aku penah lalu jln ni..
tp tak pnh lak jumpe lembu~~
haha~~
mmg best r..

sharamli said... [Reply]

dy0rang p0n nk rs mas0k jln bndar jgk...hu3

cikmemy said... [Reply]

lembu2 moden ni~
xmo duk kg nak duk bandar.

Wanie-san said... [Reply]

macam mane la encik2 lombu ini boleh terlepas???huhu

Seroja Jingga said... [Reply]

yeah betul! inilah jalan akak selalu lalu..sentul kamu kat mane? akak kat sri suajaya condo.bleh lah kita tomyam tomyam

Cahaya Yang Riang Gembira said... [Reply]

Jard.. Lembu tu mgkn brhijrah.. Skali skala carik mkan kat bandar.. Rasa rumput bandar.. Usha awek2 bandar mcm ko.. Hehehe.. ;p

Pocket said... [Reply]

at least u'll know how to differentiate sentul boy and boys from other area of KL

The sentul boys will know how a lembu looks like :D heheheh

PurPLe LaDy AiFA said... [Reply]

hahahhahaa.. lawak gle gambar niee. xley nak imagine ooo

Bardboo said... [Reply]

ni bukan joging..hehe..

Unknown said... [Reply]

ko lggar lembu...
ko semelih...
ko jual....
ok pe
hahaha

avid said... [Reply]

org sentul ni pun satu, nenek aku yg semayang duduk pun tau jaga lembu bagi tak merayap..tsk tsk...

btw, lawa gamba...hehe...

~ mizzAmy ~ said... [Reply]

hahaha... suka-suki je diorang lepaskan lembu. ada yg kena saman denga polis trafik ni. LOL...

et said... [Reply]

keh3..lembu pon leh sesat di kuala lumpur..ouh..layan syahdu..lagu sesat di kuala lumpur..=p

joegrimjow said... [Reply]

lembu lari masa raya korban kot
huhu

myQza said... [Reply]

bahaya wooo!!

Pija Madzlan said... [Reply]

ish kalau bawak laju terlanggar akcik lumbu ni, mau barai kete...

IxoR@ said... [Reply]

lembu2 tu...penduduk asal KL...dulukan KL ni cam kampung gak...

dorang tak mo pindah...demand kan?

ahaks!

hisham said... [Reply]

ok gak tu ckp seroja..leh pekena tomyam..aku,kawie n ahfat...ok.??

Guru said... [Reply]

assalammualaikum

rombongan cik kiah melawat kolumpo kut

Azuan said... [Reply]

jgn langgar sudip huhu

Zamz said... [Reply]

emm terer gak diorang bela lembu kat kl ni ek

Sufy said... [Reply]

kah3...lembu mau glemer la tuh!!!hahaha...

kawie2020 said... [Reply]

hahahahhaha.. x de ke lembu yg kejor ko jard? hahahahahaha...

afiq said... [Reply]

ya allah.. camne leh ade nih? konpius!

mazru said... [Reply]

hehehe..ingat kat kampung aku je lembu duk atas jalanraye,KL pun same..

Unknown said... [Reply]

taik tu buat baja bagus tu.
makin sihat pokok.

Dak Wan® said... [Reply]

Hipokrit betol owner nya. Kalau kita langgar lembu, nanti orang kata kita nyiksa binatang. Elok siksa jewr tuan punya lembu tu, kot?

Admin said... [Reply]

huhuhu..
bhye2, kna de ppn tnda tu..=)

Hazzy Ishak said... [Reply]

ane mana pulak yg lepas lembu2 ni...haha

ezzati said... [Reply]

kuang2..ada gak ehh..weii..awat x bg komen yg atas tu??ciss

Anonymous said... [Reply]

amik taik tu buat baja ;)

zella y said... [Reply]

hahahha
mmg pun...

p/s: dulu duk kat tmn dato' senu...