Monday, February 8, 2010

Blogger Gathering kat The Mines - Part 1

Aku bangun awal. Gosok gigi, cuci kain, mandi. Eh.. ini pon nak bagi tau ke? Ish....

Aku menyarungkan baju lengan panjang berwarna merah berserta kain selendang pink. Kedua-duanya masih bau kedai lagi. Seb baik ade febreze. Harum sikit bau kain aku tuh. Takat perfume badan tuh, maaf aku tak bisa nak pakai. Badan ku da semula jadi wangi. Hak hak hak...

Aku menaiki lrt dari Sentul Timur ke stesyen Sungai Besi pada pukul 11:30pagi...


Harapnya, kawan aku akan menjemput aku dari sana. Berdebar, segan pon ada, tapi ku beranikan diri jugak untuk menghadiri gathering yang agak besar neh. Adalah kira-kira 20 orang blogger yang akan hadir. Termasuk blogger femes sepert Melz dan Enriqaz.. ooooooohhhhhh..... takut!

Ku selamat sampai dalam pukul 12:00petang, kereta kawan aku tak kelihatan lagi.

Tibe-tibe bunyik sms masuk.
"Kak zarah lbh skt dr kul 12erk. Zee xsiap lg. Hihi....."

Hampagas!!!!!

Bersambung.....

PS: aku penat heh! Nite! =p

25 comments:

enyheartsdiamond said... [Reply]

hahahaha..
nak gambar!!!!

sumijelly said... [Reply]

wah...g juga yek jard...
kak sumi x dptg joint..sbb ada masalah teknikal..hehehe
mesti sonokkan..
jeles..jeles..huhuhuhu

nuRuLain_zAiNi said... [Reply]

ok..esok2 story..hehe

joegrimjow said... [Reply]

jard
sampai ahtimu mendelete entry yg ku komen bnyak2 tu
huhuhuk

Boneka tak sakit said... [Reply]

ah!! aku dpt baca komen joe dan aku nak cakap ko dah langgar prinsip ko xnak delted entry! huhuhu...

i'msosupernotcool said... [Reply]

cis.. br gua nk excited..

kak ina kl said... [Reply]

salam jard..wah bestnya..kebetulan ada jemputan kerja kawin belah hblah pulak..kalau idak dah tentu akak berseronok kat sana.

zino said... [Reply]

mesti meriah tu..

joegrimjow said... [Reply]

hee
camne ntah xpasan
ok ok
da xmrajok
-mrajok ke smlm? haha-

joegrimjow said... [Reply]

jard comey
blushing x?

Hazzy Ishak said... [Reply]

ala...
nasib bek tak terjah the mines hari tu..hik hik hik

Lifesaver said... [Reply]

huhuhuh..aku je tak gi :(

~ mizzAmy ~ said... [Reply]

bersemangat lah jard... hehehe..

Yunus Badawi said... [Reply]

nak tengok gambar

Matjoe said... [Reply]

perghhh, mcm best. plase share picture

cik selamah kundang said... [Reply]

obvious ko seksited wei..owh tidak..mana pic?

Mak Su said... [Reply]

testing testing tulis komen, berjaya!!!

Mr PenyuBiru said... [Reply]

Aku bangun awal. Gosok gigi, cuci kain, mandi. Eh.. ini pon nak bagi tau ke? Ish....

Aku menyarungkan baju lengan panjang berwarna merah berserta kain selendang pink.


ko tak pakai pakaian dalam ek? hahaha...larikss!!

BeaN MorENo said... [Reply]

tq datang eyh jard...nnt kite buat lagey...

cikmemy said... [Reply]

kesimpulannye best.sebabnye ko penat.betul x.huhu

ezzati said... [Reply]

bersambung lakkkk..cehhhhhh..cptla tempek gambaaa

Solehah said... [Reply]

nak tgk jugak korang2..

~0~ said... [Reply]

xdpt nak menjoinkan diri...

helena's said... [Reply]

cepatlah sambung!saya tak sabar!mesti sangat best kan!hahahaa

Anonymous said... [Reply]

Terima kasih untuk blog yang menarik