Monday, September 26, 2011

#MSS2011 tinggal dua hari lagi!

Aku yakin pihak penganjur sedang sibuk melayan kerenah pelbagai peserta dari pelbagai negara. Harap semuanya berjalan dengan lancar. This is a really, big project! A big around of applause for Ms Amelia Tan, though the answers to my inquiries were brief but it was FAST.

Syukur cuti aku lulus.

Cuma ada beberapa masalah kot.

Aku tidak memiliki laptop untuk memudahkan aku update blog sepanjang pertandingan MSS2011 itu. Not to worry I'll find a way.

Ada sesiapa sudi pinjamkan atau sewakan laptop kepada aku tak? I'll pay handsomely. *wink *wink

Laptop Macbook Air pon bolehhhhhhhh....... hik hik hik

OK. kalau tak dapat takpa. No harm dreaming eh? =(

*mode EXCITED!

7 comments:

Azman said... [Reply]

Malang nya saya ada satu laptop jer kalau tak boleh pinjamkan sekejap kat Jard.

Sambarlah satu ipad ker hehehe tak pun galaxy tab :)

Jard The Great said... [Reply]

@azman.. duit enggak ada. huk huk. tolong sponsor boleh? =p

zonaku said... [Reply]

kalau nak, sila datang ambil dari aku.

Jard The Great said... [Reply]

@zonaku.. haha. kau dok KL ke? kalau tak.. susah aku

zonaku said... [Reply]

haha.. dulu ye la. tapi kalau ko nak jugak, datang je la.. nak seribu daya beb!


enjoy holiday tu nanti ye..!

Eyriqazz said... [Reply]
This comment has been removed by the author.
Jard The Great said... [Reply]

@eyriqazz.. apsal delete komen? huhu